hoii , boring hoii !


Assalamualaikum.
Still awake? ^^

Keh . Keh. INI SEMUA KESS BORINGG . ( nada ; ini semua poyo ) Hahah . :3

Ni gambar masa tahun lalu. :3 siapa yang ada jenguk-jenguk blog saya tuh, conform tau sebab header saya tu berbulan bulan sda . xD Hahahahah . 

Hei , hei. Masih tak perasan?!!!!! 

Blog ni dah bertukarrrrrrrrrr. Hahahaha :3

Belum habis design lagi doh. Nanti lah saya sambung malas saya. Nanti maybe sya mau kasi sedia page 'Tutobies' and 'freebies' . Mengada kan?

Sukatiiii. :p saya mau buat tutorial mengeditt jaaa . kalau edit blog?

ermmmm . itu inda kali sbb blog saya pun buruk masih . Hahahahaah. 

So freebies tu untuk apa? 

Maybe saya akan buat frebies ... 
  • Fly to top ( terbang pergi atas laju lajuu ) 
  • Button follow and dashboard 
  • Click here for comment 
And other. :'3

WUIII , KAMU BACA DULU BETUL BETUL SAYA TULIS APA TADI?

MAYBE KAN? HAHAHAHAH.

SO ANTARA JADI ATAU NDA LA NI . Ah , btw , jangan risau saya guna bahasa semenanjung + sabah jga tu . xD 

No comments: