Exam.

Assalamualaikum. hii. ^^'

Apa kabar? heee. Start dari minggu lalu, khamis, sekolah saya start exam. uhmm, skolah agama. Lepastu, hari isnin, start exam skolah pagi.

Exam sekolah pagi tiada yang senang. Semua susah. Just berharap akan dpt A. Satu pun ckup lahh!

Maths .. maths... Masa exam maths, saya paling lambat siap. :/

Dalam otak. BLANKKKKKKK. Nda ingat lansung. Kalau nda ingat format .. mulalah saya berhayal .. nda sedar-sedar baru soalan 15. LOL.

Exam sainssss. Lagi lah susah! macam taik kambing mau kena blander lepastu asingkan mana bau mana nda. :/ *merepek.

Saya hantam ja. -_______________-

Bi, puuuuuuun susaaaaaaaaaah. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Ok , saya nda kesah dapat nombor berapa. yang penting lulus. Dalam sejarah hidup saya nda pernah gagal *o0o temberang XD

HAHAHA XD

Annndd............... saya target apa A ?
Tiada XD

Saya mau BI but it's kinda hardddddddd!

oh ya , tadi ada exam Kemahiran Hidup.

Jadi kawan saya, yana tanya yang benda tu apa. Tapi secara berbisik. Cikgu yang jaga siapa? USTAD AZWAN. DAFUQ? ?QUDAD.


Trus dia cakap 'ingat ustad nda nampak ka apa kamu buat' dalam hati sayaaa. urghh ! -_______-'

Bukan kami tiru puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun ! Dia tanya jak apa tu. Lpstu 3 minit cam tu, cikgu KH kami datang bagi tau apa tu benda. K. k. k. Apa kena mengenanya? tiada. lol

Kbye. otak blank . nda tau apa buat. and saya nda sekolah agama harini. :>


Assalamualaikum! Bye






No comments: