Member teman setia ~(^O^)~

Assalamualaikum ~ Hewhew. :'3

Harini sy mau cerita pasal member2 TS ( Teman setia ) Setia sangat keeeee? Hahaha. Jk. Setia kot .

Sebenarnya " Teman setia " ni group kat facebook. Leader dia niii .. Niii .




Wawan :'3 Sorry yeaaaa curi gambar tanpa pengetahuan. uhukkuhuukk.



Ucapan untuk leader? haa. Ada ucapan lagi bah :P

Group kau gempak! Member pun semua cool :b Sporting and peramah gituu . heee. 


Next ? Siapa ?

Ni .. Pasangan serasi gitu. xD

JANE+ZARITH 

muehehehe~


 Cantik kan jane?

orang panggil dia cherry~
dia baik . cantik . comel . tinggi . Woa~ Hampir perfect! ngee . Orang sabah . :'3

Haa , yg ni zarith . 

" Eh , jane couple ngan budak kecil ? " 
Yeah, dia couple ngan budak kecil . EH JOKE.
Ni gambar laki dia masa kecil. :v
gambar laki dia sekarang aku tiada . yang ada pun yg cover muka XD pastu tunjuk park yu . Muehehehe~!

Next ?

Hunsa~ 


Dia ada buat blogskin dia sendiri tauu. Nak tengok? Aaaaaa.. lupa . Lol. nanti tanya dia sendiri lah! 
nah fb dia. ni blog dia. :3  kalau nda silap dia ada buat entry pasal TS juga. Dia ni in relation ship with Hazim Haikal. hazim ni aku tak kenal sangat lah -.-''


Nexttttttttttttttttt....

Nureen / Auty Uyeen. 





Ni Ratu segala K-Pop. Kpoper sejati lah ni. 
Comel aan dia xD





Next, Ju-on. 



Ni pun cun . (y) Awek sabah . :b papar.

dia freindly ^^ Dan agak gila-gila atau nama sentifiknya weird.  HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA k. 

Next???????? bilal khan hahahahahaahahaha


" Eh, ni ke dia? Ni bukannya orang pakistan eh? -.- " Yerr. ni lah dia . dia memang pakistan LOLOLOLOL. 

next? muhammad asyraf . 


Perangai dia ada sikit2 mcm Muhd Ezlan dekat Teman Setia II ( part 2 xD ) 
Cara dia cakap pun sikit2 cam perempuan . JANGANN MARAHHH HHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAH . tapi memang pun . =.= 
Aaa.. sama orang sabah jugaa~ tinggal di KK . 


Next .. 

Michan! Ngee~ Oh Mi Na. 


Amboi , ni lagi comel . Dia ni Half korean Half malay . Dia idol aku di Delicat Family ;w;

Bapak dia korea, mama dia malay.(#eh kalau salah tolong betulkan :3 ) 

dia atlit. :oo

next. Elf~


aaaa , ni elf. Budak sabah juga XD 

Comelkan. kan . kan ????????????????

Saya ndak rapat sangat dengan dia sebab saya budak baru dekat TS hahahahahahahah!

tapi dulu selalu juga saya stalk dia nehh  . naa kenapatan sda . rahsia terbongkar . xD

Next .... fatin atirah :D


Haa , awek ni tinggi . Tiiiiiiiiiiiiiiiiingi . dia kata satu family dia tinggi . Wow jeles saya :oo 
Dia ni ada darah sabah juga. ( eh kalau salah betulkan k. :3 ) 
Tirah lahir masa valentine day~ special kot xD Eh, eh . haramm . -.-
Tengok, macam dewasa kan? Umur dia baru 14 doh. kalau saya berdiri sebelah dia conform saya macam semuttututututtuut. -.- 



Next . Alliya Farisya <: 

ni pun gambar masa kecil gak. =.= K takpa . Lol , pertama aku tak kenal dia walaupun masa tu dah sebulan lebih kat ts ( waah , sebulan lebih je TT^TT  semua orang dah bertahuntahun? )
Masa ni kat pigg , wawa follow saya dia cakap ada orang nak gi aniversary park 1 . ( ameba pigg. xD )  Dia nak beli sangkam warna merah. Lol. Jadi dia ni macam orang gila nak sangat pegi aniversary park 1 tu . Jadi saya follow blehblahblehblah pastu saya " kau siapa " Aku liya " . " Liya mana? " " hahahah budak ts je kenal aku " "aku budak ts .... nama fb kau apa " " Nur alliya farisya " Hahahahaha . What a nice story. #ceh. Pigg dia kaya =w= Jeles k jeles. :b



Kdah lah. Penat. kalau ada yang tiada sorry lah eh. Penat doh -.- Mau save pic2x
dan kalau yang tiada maybe saya nda pernah nampak pic real kamu ;u; sorry . nnti sy edit balik entry ni kasi masuk kamu. kbyeee~ 

Assalamualaikum :* :*

No comments: