ByeBye Cikgu.

Assalamualaikum~

Haaa, tinguk tajuk entry? " ByeBye cikgu."

Oklah , ni sya mau story morie sikit nehh. Ni cigu , EX-penolong kanan di sekolah sayaa. Lama sda dia di siinii.. LAAAAAAAAAAAMA. Oh, untuk pengetahuan kamu semua , saya punya sekolah Sk sungai bedaun. Labuan. Search youtube, search SKSB / sekolah kebangsaan sungai bedaun. yeah! that's my school. *tepuktangan*

ok, berbalik pada topik . BELIAU di sekolah kami ni limpass 40+ sda. dari dalam perut laee kunu`.  Haha . Dia sekolah rendah di sini , pastu dia sekolah menengah bukan di sni . lol memang la bah. ==' Lepas sekolah menengah , beliau ni mau jadi guru dii ... ( lupa ) , tapi ada sebab sebab tertentu beliau tia dapat jadi guru dekat ...  aaa. Susah betul mau cakap beliau beliau ni. Saya cakap DIA jak k ? ok , pastu bapa dia tia suruh , lepas bapa dia tia suruh , dia mau jadi nurse dekat queen elizaberth. Tapi bapa dia nda suru . Jadi satu hari ni guru besar ( masa dia muda2 dulu ) kasi offer dia jadi guru sandaran di sekolah lamanya .. SK SUNGAI BEDAUN. dia terima lah. jadi selama lapan tahun juga dia jadi guru sandaran lepas tu masa 1994 baru dia jadi guru betul2.

Weyh , saya penat mau cerita mari kita ke topik sebenar ! Lol .

bye bye cikgu. tadi time di sekolah , ada majlis " Jasa mu ku kenang "  untuk sempena cikgu kami yang laaaama sda mengajar sini . ok , masa tu ada lah kan kawan2 buat persembahan . MENYANYI. SOLO. Aaaaa. sedap dia nyanyi , yang first ja la . yang  buat persembahan yang ke2 . hancur :)) aaa. banyak orang tutup tellinga masa dia menyanyi , suara di sedap . tapi time di teriak mmg lah . XD

Jadi lepas tu blakjshjsujyiudyhiudjyghiufjgkgkd panjang lagi tu . masa tu cikgu suru semua satu sekolah nyanyi lagu yang .. Bila yang tertulis untukku adalah yang terbaik untuk mu ..... ahh . Tajuk dia Kenangan Terindah. best2 nyanyi . masa tu baru sikit yang nangis . pastu dengar2 cikgu pun nangisss , kawan saya pun nangis . best2 dengar lagu ,  trus cigu saya cakap guna mic ... " Ni na anak cigu yang satusatunya masih sekolah sini , kalau kamu , kamu izinkan kah anak cigu ni pindah " trus semua cakap " TIDAAAAAAAK " Masa tu anak dia menangis , masa di sana lah start semua orang nangis . saya rasa macam maau menangis tapi , ehh . janganlah , nda feeling ehh . XD

Haaaa , ingat lelaki nda nangis ? semua satu kelas lelaki saya nangis k . bukan semua tapi HAMPIR. yang paling teruk si nonong dan zamni . ni , lelaki pun mau nangis macam mau mati kamu ni bikin malu ehh . si zamni ni ... duii . sampai kasi jatuh meja lagi , jadi ko trip kuat la ni ?  ahaha . sy kasi jatu tu kerusi U MAD BRO ? pastu si uwais lagi yang kunun " GENJI " ni menangis , duyy . bari maluu :p
kahkahakahkahkahkahkahkhakhakahkahak. 

NANGIS KU NEE . HAHAHAHAHAHA


Oklah , bye . saya rasa ini entry saya yang paling panjang. kalau saya tidak kasi rringkas mungkin macam novel sda.  haha . ( nda jua . =_= )


Notakaki : Tipulah kalau saya rasa macam nda sedih lansung. SEDIHH JUGAAA. tapi , isskk . malu tu kalau nangis depan depan. :'( bye bye cikgu , We will miss you so much. :)

No comments: